8 november 2011

Hej!

innebandyn igår gick väl okej, det är något som inte stämmer riktigt.

..men ny dag och nya tag! Idag gick jag och pojkvän upp vid 06.40 (då han ska till skolan och hinna äta frukost i lugn och ro ;p) jag är så snäll som går upp med honom och dricker kaffe! Men det är mysigt fkt och skönt att komma upp så man hinner träna ordentligt, eftersom jag ska jobba idag. Börjar 15.00-22.00..

Träningen idag började på gymmet då det va benen som fick sin dos idag.
Övningar:
  • Knäböj med stång (armar rakt upp, rakt framför mig och utan stång med händerna vid hälarna)
  • Främre och bakre lår i varsin maskin.
  • Kissande hunden
  • Pendla med benet bakåt (står på alla 4)
  • Liggande på rygg med benen rakt upp och går ut och ihop
  • Liggande på sida (benlyft)
Alla övningar gör jag 15*3

Efter det blev det frukost bestående av Paulúns flingor med Lätt A-fil och en kopp grönt te.
Det blev även en 30 min joggingrunda med mamma efter frukosten, men väldigt lugnt tempo..

Så nu är jag hemma och färdigtränad för idag. Ska prova min nya hårväxt produkt nämligen Ricinolja. Mammas jobbakompis sa att det skulle vara jättebra för hårväxten då det skulle växa ca: 5 cm/månaden istället för 1-2 cm..värt ett försök!

Ska ta före och efter bilder så både ni och jag kan se om det blir något resultat!

Hörs snart, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0