7 november 2011

HEJ BLOGGEN!

Nytt kvartal, nytt halvår, ny månad, ny ålder, nya planer, nya förhoppningar, allt ska bara vara nytt nytt nytt!!
Ja, som ni ser så har jag tagit bort alla gamla inlägg (på både gott och ont)..ändrade mig efter de första 10 egentligen men eftersom jag inte kunde ta tillbaka dem så va det lättare att ta bort allt!
Ser det som en helt ny start, en helt ny Emma kanske? Nej men många nya saker :)

Jag ska ha lite annat innehåll denna gången, tänkte mest på träningen och så..så jag kanske kan se mina resultat på papper också? Och även ni som läser? (Fast ni inte är så många ;p) haha..

Självklart blir det lite annat också men mest "kroppsvård" om jag nu ska kalla det något och det stämmer helt och hållet :) Det blir allt från min träning på gymmet och innebandyn, hur jag tar hand om min hud, mitt hår och mina naglar ;) haha..

Och lite skvaller också ;) haha..

Nu ska jag va flitig och lägga ner lite tid på detta..men just nu hinner jag inte skriva mer ska iväg på innebandyträning :D häärligt att få springa av sig.

Så vi hörs, puusssar!
/e

Kommentarer
Postat av: chiara rutholm

hej kusin bra blogg puss love ya

snart ses vi!!!!!!!

2012-02-11 @ 15:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0